Sunday, November 8, 2009

BAGAIMANA CARA NAK DAPATKAN REMPAH INI?

Senang sahaja
Saya menjualnya dalam 5 peket sekaligus
Satu peket harganya RM 6.....Berbaloi kan?

Saya akan poskannya
Dan untuk 5 peket rempah yang di poskan ini kos penghantaran dalam RM 5
Jadi untuk harga 5 peket rempah harganya RM30, Kos Penghantaran RM5

JUMLAHNYA : RM35

Jadi apa tunggu lagi...Segera dapatkannya...
BANK IN ke dalam akaun MAYBANK- HAJAR NUJAIMI OTHMAN

NOMBORNYA:

MAYBANK
163019344980

Dan masukkan slip itu ke dalam email saya

Selepas saya mendapatkan email dari pihak anda barulah saya poskannya
Dan berikan alamat penuh anda bagi memudahkan saya untuk poskannya
Saya menghantarnya menggunakan pos biasa....luar daripada Johor ni biasanya ia akan sampai dalam tiga hari la...kalau gunakan pos laju ker, kurier ke, dalam satu atau dua hari la....tengok tempat la....

Dan anda boleh hubungi saya untuk dapatkannya
HAJAR- 019 2027819
Nyatakan berapa peket yang anda mahukan dan sertakan alamat penuh anda bagi memudahkan urusan penghantaran.

No comments:

Post a Comment